תנאי הסכם

  • מונחי ההסכם :

להלן מונחים לשימוש בהסכם זה. מונחים שלא הוגדרו מראש יפורשו לפי משמעותם בדין.

  1. "האתר"– מקרקעי הלקוח המצויים בבעלותו /ואו בחזקתו על פי דין ו/או חוק ו/או הסכם.
  2. "הודעה בכתב"– לרבות באמצעות הודעה הנשלחת למכשיר הטלפון וכן שיחה טלפונית מוקלטת.
  3. "החברה" –קי סי גרופ בע"מ וככל שהשירותים כוללים שירותים הניתנים על ידה.
  4. "השירותים או השירות"– כל השירותים שהוזמנו בהסכמתך ו/או על פי הסכם זה ובכלל כך כלל השירותים המסופקים באמצעות מערכות החברה לרבות השירותים מכח רישיונות וכן ציוד או כל שירות אחר שיינתן על ידי החברה תאגיד מקבוצת סלקום או מי מטעמה.
  5. "לקוח"- מי שהתקשר עם החברה על פי הסכם.
  6. "מערכת"– כל רשת או מערכות באמצעותן אנו מספקים את השירותים.
  7. "נקודת שקע" או "נקודת סיום רשת"– נקודת תקשורת במקרקעי הלקוח ממנה מסופק השירות ללקוח.
  8. "ציוד התחברות"– כל ציוד המשמש לקבלת השירותים, אשר יושכר או יושאל מהחברה לרבות מודם, מתאם, נתב, ממיר, תשתיות, ציוד בזק או כל ציוד אחר שישמש לצורך מתן השירותים.
  9. "ציוד הלקוח"– ציוד בבעלות הלקוח או בחזקתו הנדרש לצורך מתן השירותים (שאינו ציוד התחברות בבעלותה של החברה) דוגמת מודם, מחשב, נתב, מכשיר טלפון, מכשיר פקסימיליה, מרכזיה.
  10. "רשת הלקוח"– הרשת הפנימית של הלקוח הנפרסת במקרקעי הלקוח אשר מתחילה בנקודת השקע.
  11. "תשלומים קבועים"– תשלומים שאינם מותנים בשימוש בפועל בשירותים או במוצרים, כגון דמי מנוי חודשיים, תשלום חודשי עבור חבילת שירותים, תשלום שכירות בגין הציוד וכו'.
  • שירותי החברה:
  1. השירותים המוצעים הנם שירותים רבגוניים, בין היתר שירותי תקשורת הכוללים גם שירותי טלפוניה (כולל מרכזיה וניהול תקשורת ללקוחות עסקיים), שירותי אינטרנט ( מרשתת) (isp), שירותי תשתית, שירותי שיחות בינלאומיות, שירותי ענן, חוות שרתים, שירותי אבטחת מידע, אנטי וירוס ואנטי ספאם, תיבות מייל, ושירותים נוספים לרבות שירותים בעלי זיקה לשירותים שפורטו לעיל. השירותים ניתנים על ידי ספקים שונים בהתאם לסוג השירות. חלק מהסכמי ההתקשרות כוללים סוג שירותים אחד, אחרים כוללים שילוב של מוצרים מובחנים.
  • התקנה, התאמה ותחזוקה :
  1. לשם קבלת השירותים, באחריותו הבלעדית של הלקוח לוודא כי הציוד שברשותו או באמצעותו הוא מבקש לעשות שימוש בשירותי החברה יהיה מתאים ובעל ממשק התומך בשירותי החברה.
  2. שירותי החברה אינם כוללים הכנת ציוד זה והתאמתו, ובכל מקרה בו יידרש ו/או החברה תחליט, לפי שיקול דעתה, כי יש לבצע התאמות כאמור, ובהסכמת הלקוח מראש בכתב אזי יחויב הלקוח בתשלום נוסף בגין כך.
  3. החיוב בגין השירותים שהוזמנו יבוצעו אף אם לא יהיה ברשותך ציוד תומך.
  4. מובהר בזאת, כי במקרה והציוד אינו של החברה, החברה לא תהיה אחראית על פגיעה ברמת השירותים שלה או של ספקים אחרים כתוצאה מההתאמות כאמור (בין אם יבוצעו על ידי החברה או על ידי הלקוח).
  5. אספקת השירותים מותנית בהתכנות הנדסית לרבות קיום תשתית מתאימה ותקינה.
  6. לא תשמע כל טענה כלשהי כלפי החברה בכל מקרה בו החברה לא תוכל לבצע התקנה או להמשיך לספק את השירות בשל העדר תשתיות מתאימות המאפשרות הגעה לנקודת השקע הראשונה.
  7. ההתקנות החברה יבוצעו עד נקודת השקע הראשונה בלבד (לכל שירות או קו קיימת נקודת שקע אחת בלבד). כל תיול, התקנה או תחזוקה מעבר לנקודת השקע הראשונה או ברשת הלקוח ייעשה על ידי הלקוח ובאחריותו.
  8. במקרה בו תבצע החברה התקנות מעבר לנקודת השקע הראשונה, ככל שתבצע, יחויב הלקוח בגין כך.
  9. ידוע ללקוח כי בשעת הפסקת חשמל עשויה להיפסק אספקת השירותים .
  10. בכל מקרה של מעבר לכתובת אחרת על הלקוח לעדכן מיידית את החברה ולוודא קיומה של תשתית מתאימה בכתובת החדשה ולקחת עימו את ציוד ההתחברות המיטלטל לכתובת החדשה.

שימוש ואחריות לציוד ההתחברות לרבות רכישתו ו/או השבתו:

  1. באחריות הלקוח להודיע לחברה על כל נזק, גניבה או אבדן של ציוד ההתחברות מיד עם התרחשותם.
  2. בכל מקרה בו ציוד ההתחברות אבד או נגנב ובכל מקרה בו נגרמו לו נזקים מכל סיבה שהיא (לרבות בגין שימוש שלא לפי הוראות ההפעלה או הוראות החברה , אי שמירה על תנאים סביבתיים נאותים, רשלנות, שברים, נזקי רטיבות, שריפה) יחויב הלקוח במלוא עלות ציוד ההתחברות.
  3. ציוד ההתחברות יושב על ידי הלקוח תוך 30 יום ממועד הפסקת השירותים מכל סיבה שהיא או ממועד דרישתה של החברה מכל סיבה שהיא, כאשר הינו במצב תקין, ראוי לשימוש ובכפוף לבלאי סביר.
  4. השבת ציוד ההתחברות תעשה על ידי הלקוח, באחריותו ועל חשבונו לכל אחת מהנקודות שיוגדרו על ידי החברה כנקודת החזרה. לא תחול על החברה כל חובה לאסוף ציוד כלשהו מחצרי הלקוח.
  5. החברה תהא ראשית להשתמש באמצעי התשלום שנמסר לה עם החתימה על הסכם זה לשם כיסוי חבות הלקוח כאמור לתקינות ציוד ההתחברות ולצורך מתן שיפוי בגין כל נזק שנגרמת לציוד ההתחברות של החברה.
  6. הלקוח אינו מחויב לרכוש ציוד מהחברה והוא יכול לקבל שירות באמצעות ציוד התומך בשירותי החברה. בשירותים מסוימים יידרש אישור מקדים של החברה להתאמת הציוד והחברה תהא רשאית לבצע בציוד בדיקות תאימות טכנית ולחייב את הלקוח בעלות ביצוע ההתאמות כאמור.
  7. התשלומים שהלקוח ישלם עבור ציוד שיירכש מהחברה יימשכו בכל מקרה, גם אם לא נעשה שימוש בציוד (למשל אם אבד, נגנב או התקלקל). כמו כן תשלומים אלו יימשכו גם אם יוחלף הציוד ואלה יתווספו לתשלומים בגין הציוד האחר שרכש הלקוח.
  8. אף אם הלקוח יחליט להפסיק את ההתקשרות עם החברה למתן שירותים, החברה תוכל להמשיך לחייב את הלקוח עבור ציוד שנרכש מהחברה בתשלומים באמצעות אמצעי התשלום שנמסר לחברה.
  9. קווי אינטרנט לשימוש הלקוח יהיו באחריות בזק וכן ציוד ההתחברות יהיה באחריות הלקוח , רכישת הציוד תעשה על ידי הלקוח דרך קי סי גרופ מבזק .
  10. במקרה של הפרת הסכם לרבות אי עמידה בתשלום בגין ציוד במועדו, החברה תהא רשאית להעמיד לפירעון מידי את כל התשלומים בגין הציוד ובלבד שנשלחה ללקוח התראה לפני ההעמדה לפירעון מיידי, וההפרה לא תוקנה בתוך 14 ימים מיום שנשלחה ההתראה ללקוח.
  11. אם אין מדובר במקרה הראשון שבו לא שולם תשלום במועדו, וקיים חשש סביר לקשיים בגביית תשלומים, תהא החברה רשאית להעמיד את כל התשלומים בגין ציוד לפירעון מיידי ללא מתן התראה. אין באמור כדי לגרוע מכל זכות העומדת לחברה על פי דין ו/או חוק ו/או הסכם, בהקשר זה.
  12. במידה והלקוח יהא זכאי לאחריות יצרן עבור ציוד שרכש מהחברה אזי תינתן האחריות על פי האמור בכתב האחריות של היצרן ועל ידו בלבד בכל מקרה, אחריות היצרן לא תעלה על 12 חודשים ותחול על תקלות מכאניות או האלקטרוניות שמקורן בפגם בייצור בלבד. האחריות לא תחול על שברים, נזקי רטיבות או נזקי שריפה שנגרמו לציוד וכן לא על נזקים או תקלות לציוד שמקורם באלה: שימוש שלא לפי הוראות היצרן או הוראותינו, רשלנות הלקוח או של מי מטעמו, לרבות תקלות ברשת החשמל או ברשת התקשורת של בעל רישיון אחר.
  • תעריפי החברה ואופן חיוב הלקוח:
  1. החיובים עבור השירותים הנם בהתאם להסכם (לגבי השירותים הכלולים בהם), ובהתאם למחירון הרלוונטי לגבי כל אחד מן השירותים שהוזמנו בהתאם להסכם, כפי שיהיה מעת לעת. החברה רשאית להעלות תעריפים מעת לעת ועדכון הלקוח בהתאם.
  2. החברה תהא רשאית לחייב בתשלומים קבועים חודשיים שאינם תלויים בצריכה או בשימוש, כגון דמי מנוי חודשיים החל ממועד ביצוע ההתקשרות .
  3. בנוסף לתשלומים הקבועים החודשיים, יחול חיוב בחלק מהשירותים גם בהתאם לשימוש בפועל.
  4. התשלומים הקבועים ישולמו כל 4 לחודש עבור חודש קודם (אלא אם ייקבע אחרת) מדי מחזור חיוב חודשי ויחול במלואו בין אם נעשה שימוש בשירותים במסגרת ההסכם ובין אם לא נעשה בהם שימוש במלואם או חלקם מכל סיבה שהיא. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במקרה בו אין ברשות הלקוח ציוד מותאם לקבלת השירותים או הלקוח אינו מקבל מכל סיבה שהיא שירותים לא יהיה בכך כדי לפטור את הלקוח מחובת התשלום.
  5. אם בוטל שירות הניתן בתשלום קבוע (לרבות שירות תקשורת או דמי שכירות) ישולם מלוא התשלום הקבוע בגין כל מחזור החיוב שבגדרו בוטל השירות.
  6. תעריפי השירותים, כולל תעריפי השיחות ותעריפי גלישה (לרבות חבילות של כל אחד משירותים אלו) המצוינים בהסכמי ההתקשרות עם הלקוח, אינם כוללים: שירותים בתעריפי פרימיום או שירותים בתשלומים מיוחדים (כמו למשל חיובי שיחות בקידומות מיוחדות כמו 1-900,1700, 1-901. 1-902, חיובים בגין שירותי תוכן, תחרויות ופעילות אינטראקטיבית המחויבים בנוסף) שיחות גוביינא, תשלומים למפעילים אחרים, חיובים הנוספים על הודעות לחו"ל, מספר שאינו ברשת מפעיל בישראל (או מספר המהווה גישה לשיחות לחו"ל), חיוג למספר המהווה גישה לשימוש מסחרי, חיוב למספר המוביל לשירותי תוכן. שיחות למפעילים בינלאומיים יחויבו בנפרד בהתאם לתעריפי כל מפעיל ומפעיל. על הלקוח לברר תעריפים אלו טרם ביצוע השיחה או השימוש בשירות.בכל מקרה תעריפי השיחות של החברה לישראל ולנייד/נייח ( כולל קישורית הנו 10.9 אג' בתוספת מע"מ.
  7. על הלקוח לשלם, תוך התקופה הנקובה בחשבון העיתי שנשלח אליו מעת לעת, את התשלומים הנדרשים בחשבון, וזאת באמצעי התשלום המוסכם. על הלקוח לוודא שההרשאה לשימוש באמצעי התשלום בתוקף. על הלקוח לעדכן את החברה בכל שינוי בפרטי אמצעי התשלום של הלקוח, וכן לדאוג להחלפתו המיידית לאמצעי תשלום מוסכם במקרה בו לא יהיה ניתן לבצע תשלומים באמצעותו. החברה תהא רשאית  לדרוש מהלקוח אמצעי תשלום חלופי כתנאי להמשך מתן השירותים, במקרה בו יהיה יסוד סביר להניח שיהיה קושי בגביית חיובי הלקוח באמצעי התשלום הקיים. החשבונית לתשלום תשלח לכתובת הדואר האלקטרוני שסופקה לחברה.
  8. כל תשלום אשר לא יפרע עד המועד הקבוע בחשבון שהוצא ללקוח (להלן :"החוב"), ישא הפרשי הצמדה וריבית בהתאם להגדרתם בסעיף 1 לחוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ"א-1961, וזאת החל ממועד הפירעון הקבוע בחשבון ועד למועד התשלום המלא בפועל. במקרה של נקיטת הליכים משפטיים, ישא החוב הפרשי הצמדה וריבית פיגורים בהתאם לשיעור המירבי הקבוע בדין. בנוסף יחול חיוב בעמלות בגין החזר הוראות קבע או כרטיסי אשראי בהם חויבנו על ידי תאגיד בנקאי או מנפיק כרטיס חיוב, כתוצאה מאי התשלום על ידך במועד (למעט אם נמסרה הודעה לחברה תוך 14 יום לפני תום מחזור החיוב כי אמצעי התשלום בוטל). כמו כן בחלוף 14 ימים מהמועד הקבוע לתשלום, יחויב הלקוח גם בהוצאות אכיפת תשלום בסך של 79 ₪. במקרה של אי תשלום מחמת סירוב הבנק או חברת כרטיסי האשראי לשלם חיוב שניתנה לנו הרשאה לגבותו (שלא באשמת החברה) החברה תנסה בכל עת במהלך החודש לנסות לגבותו עד 30 יום.
  9. החל מתחילת טיפול משפטי ועד לנקיטת הליך משפטי, יתווספו לחיובי הלקוח ההוצאות הסבירות הכרוכות בפועלות שיינקטו לגביית החוב, לרבות משלוח מכתבי התראה החתומים על ידי עורך דין שלנו או מטעמנו. שכ"ט עו"ד בגין כל מכתב התראה שיישלח אליך יהיה בהתאם לשכר הטרחה הקבוע בכללי לשכת עורכי הדין (התעריף המינימלי המומלץ), התש"ס-2000 כפי שיתוקן או יוחלף מעת לעת, ובלבד ששכר הטרחה המרבי בגין כל מכתי ההתראה הנשלחים בגין אותו חובר לא יעלה על שילוש שכר הטרחה כאמור.
  10. החברה תהא רשאית לעשות שימוש בכל אחד מאמצעי התשלום שניתנו לצורך גביית תשלומים בכל מנוי, קו, שירות או חוב אחר שיש ללקוח אצלה חברה, לרבות אם ניתן בגינו אמצעי תשלום אחר.
  11. על הלקוח לבדוק כל העתק חשבון, כל הודעה וכל מסמך שיישלחו או יימסרו ללקוח באופן כלשהו, ולהמציא הערותיו לחברה בכתב תוך 21 יום מתאריך בו נשלח העתק החשבון לקוח.
  • ניתוק או הפסקת שירות :
  1. הלקוח רשאי לבקש מהחברה בכל עת לבטל את ההתקשרות ולהפסיק לקבל את השירותים, וזאת בעל פה או בכתב, בפקס שמספרו 072-3359690. הפסקת השירותים עשויה להיות כרוכה בתשלום  ולהסכם כמו כן בקשת הפסקת השירות תהיה 30 יום טרם ביצוע בפועל וכך התשלום   .אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מזכות החברה לדרוש כל תשלום בגין אי החזרת ציוד ההתחברות או כל ציוד אחר באופן ובמצב הנדרש על פי תנאי ההסכם.
  2. ציוד אשר נרכש על ידי הלקוח ( כגון מכשירי טלפון , מחשבים וכד )  , באם נפתח ונעשה בו שימוש אין הלקוח רשאי להחזירו  . עד 14 יום ממועד חתימה על העסקה רשאי הלקוח להחזיר את הציוד באריזתו המקורית ובלבד שלא נעשה בו שימוש  למשרד החברה .  
  3. החברה תהא רשאית לשנות בכל עת את תנאי השירותים, סוגיהם והיקפם. כמו כן החברה תהא רשאית להפסיק את השירותים או חלקם, לנתקם, לשנות את תנאיהם, לקבוע מגבלות שונות או לצמצם את היקף השירות.
  4. למען הסר ספק ,הקלטות שיחות של הלקוח לאחר ניתוק לא נשמרים במאגרי החברה , אלא נמחקים לחלוטין ולא ניתן לשחזרם .   
  5. על הלקוח חלה האחריות המלאה לנקוט בכל האמצעים וההגנות לצורך שמירה וגיבוי של התכנים המצויים ברשותו לרבות כל התכנים בציוד ו/או במחשב וכן לצורך מניעת כניסה או שימוש של גורמים בלתי מורשים בשירותים הניתנים ללקוח, לרבות הגנות על הציוד כגון המחשב או המרכזייה מפני שימוש לא מורשה כאמור ו/או גניבת שיחות וכו'.
  6. החברה לא תשאב אחריות לאובדן, גניבה או נזק שייגרם, אם ייגרם, למידע ולתכנים כאמור במהלך מתן השירותים, לרבות שירותי תחזוקה. כמו כן החברה לא תהא אחראית לכל מקרה של כניסה או שימוש בלתי מורשה כאמור לעיל (לרבות פריצה למרכזיה והוצאת שיחות) והלקוח יחוייב במלוא התשלומים שנוצרו עקב כך.
  7. הלקוח מסכים כי פרטי הלקוח שברשות החברה (לרבות מספרי הטלפון וכתובות דוא"ל) ישמשו את החברה למשלוח דברי פרסומת למגוון השירותים המוצעים על ידי החברה.
  8. במידה והלקוח לא מעוניין לקבל דבר פרסומת באמצעות sms, מייל, פקס והודעת חיוב אוטומטית עליו לפנות לשירות הלקוחות של החברה בכל עת ולהודיע על סירובו לקבל מסרים אלו.

           קו שעמ 

חיבור כרטיס של הלקוח כאשר הוא מאושר בלבד וכאשר הוא בלבד במחשב שלו יכול להתחבר . 

לא  ניתן לחבר מחשב אחר לכרטיס שאינו בשימוש הלקוח . 

**  יכול להיות מחובר על כל מחשב נייד/ נייח- ללא תלות במחשב ייעודי לעבודה.

**  יש לדאוג כי הכרטיס המחובר יהיה זמין ומחובר לאינטרנט בכל עת.

* השירותים ניתנים באמצעות ספק חיצוני לכן ניתוק ממערכת השעמ יכולה לקרות לעיתים אחריות הינה על הספק החיצוני שעמ בלבד .

** במידה ושירות החיבור לשעמ יפסיק לעבוד מכל סיבה שהיא, החיוב עבור השע"מ יפסיק ואינו באחריות קי סי גרופ .


    ניתוק השע"מ מהמערכת אינו מהווה עילה לביטול מנוי
השרת , אלא ניתוק הפיצ'ר בלבד.…" 

 

 

  • הגבלת אחריות:

החברה או מי מטעמה לא ישאו בכל אחריות חוזית ו/או נזיקית לנזק ישיר או עקיף במקרים הבאים :

  1. עקב תקלות שנגרמו בשל מעשה או מחדל של המפעילות המספקות תשתית (בזק והוט) וכן נזקים שיגרמו עקב חיבור ציוד של הלקוח או של ספק אחר או עקב השימוש בהם לצורך קבלת השירותים.
  2. מובהר כי החברה ו/ואו מי מטעמה לא יהיו אחראים בדרך כלשהי לתקינות ציוד הלקוח , לתחזוקתו ולתפעולו השוטף, ואולם אם הלקוח רכש את הציוד מהחברה, אחריות החברה לגביו תהא לפי התנאים שסוכמו עמך בעת הרכישה בכפוף להוראות יצרן ובאחריות היצרן .
  3. החברה ו/ואו מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל נזק עקיף, לרבות נזק תוצאתי או מסתבר, שייגרמו ללקוח או למי שפועל מטעמו, כתוצאה או בקשר עם אספקת השירותים, הגבלתם, השעייתם או ניתוקם מכל סיבה שהיא.
  4. ידוע ללקוח כי ביצוע בקשת הניוד של הלקוח תלוי בגורמים נוספים שאינם בשליטת החברה, לרבות ספקי תקשורת אחרים, ולכן החברה ו/או מי מטעמנ לא יהיו אחראים לכל תקלה שתחול במהלך ביצוע הבקשה, ובכלל זה בגין עיכוב בביצוע הניוד, דחייתו או סירוב לבצעו.
  5. ידוע ללקוח כי שירותי תשתית המסופקים ללקוח, הינם לעתים שירותים אשר החברה רוכשת מצד שלישי, ולחברה אין שליטה מלאה על איכות השירות, רציפותו ואיכותו.
  6. במקרים בהם לא חל פטור מאחריות כאמור ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה ו/ואו מי מטעמה, לא ישאו באחריות חוזית ו/או נזיקית אלא ל:
  • נזק ישיר שנגרם עקב הגבלת השירותים או הפסקתם.
  • נזק הנובע מפעולה מכוונת של החברה או מרשלנותה החמורה של החברה, עובדיה או מי מטעמה.
  1. ידוע ללקוח כי איכות השירות, רציפותו וקיומו אינם מובטחים, ומושפעים בין השאר מגורמים שחלקם שאינם בשליטת החברה כגון: תשתיות ושירותים של גורמים ומפעילים אחרים, רשת האינטרנט, רשת החשמל, רשת התקשורת, ציוד הלקוח, חסימות, תקלות במערכות אחרות אליהן מחוברת המערכת, ותנאי מזג אויר, לגורמים אלה עלולה להיות השפעה על איכות השירות, והם עשויים לגרום לשיבושים או עיכובים בשירותים, לניתוקים או לתקלות אחרות.

תנאים כלליים :

1 .מתקני התקשורת וחוות השרתים )פרטנר, בזק בינ"ל Equinix וכו'( בארץ ובחו"ל, בהן עשויים להתאכסן

שרתי הלקוח, הינן באחריותן הבלעדית של ספקיות התקשורת והתשתית ומפעילי המתקן, GNS אינה לוקחת אחריות על אופן

תפקודן.

2 .כמו כן מובהר בזאת, כי החברה לא תישא באחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם ללקוח ו/או לצד ג' בגין הפרעה או

הפסקה באספקת השירות ו/או בגין קלקול ו/או תקלה באתר, בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת והמשמשים את הלקוח

במסגרת השירות, בכל מקרה לא יהיה הלקוח זכאי לפיצוי בגין נזקים עקיפים ו/או תוצאתיים וסכום חבותה של החברה מכוח

תניות הסכם זה או הפרתו מכוח דיני הנזיקין ו/או מכוח הוראות כל דין אחר ו/או ההתחייבות החוזית ו/או כל עילה אחרת לא

יעלה בכל מקרה על סכום התמורה ששילם הלקוח לחברה בגין השירותים בחודש שקדם לאירוע הנזק. הלקוח מצהיר ומאשר

כי הגבלת אחריות זו היא תוצאה של חלוקת סיכונים בין הצדדים, וכי היא סבירה ומקובלת בהתחשב בתנאי ההתקשרות

וסכומה .

3 .כחלק מהתקשרות עסקית בין הצדדים, הלקוח מתחייב לשמור בסודיות מלאה ומוחלטת ולא לגלות לשום אדם, תאגיד או גוף

אחר כלשהו, כל מידע מסחרי הנוגע להתקשרות העסקית בין הצדדים.

4 .למען הסר ספק אלא אם הוסכם אחרת מפורשות במפרט השירות, מוצהר מפורשות כי החברה אינה אחראית לביצוע גיבויים

או שמירת מידע אשר מצוי באתר וככל שהלקוח מבקש לקיים גיבוי כאמור, יהיה אחראי לבצע זאת בעצמו ועל אחריותו

הבלעדית .

5 .הפעלת השירותים, אספקת הציוד והתקנתו יבוצעו בתאום מראש זמן עבודה שיוגדר בסגירת העסקה

6 .התשלום בשקלים חדשים. המחירים אינם כוללים מע"מ.

7 .התשלום יתבצע בראשון בכל חודש בעבור השירות שיינתן באותו חודש.

9 .בחתימה על הסכם זה אני מאשר כי קראתי והבנתי את התנאים הכלליים המופיעים באתר החברה.